Transparenta „marca” TAROM

In cursul zilei de ieri , in jurul orei 10,00 am cumparat doua bilete la cursa TAROM RO305/6 CLJ-FRA-CLJ in perioada 7/15 aprilie 2012 . Nu erau pentru mine si , desi am atentionat pe cel care urma sa calatoreasca ca zvonurile sunt ca aceasta cursa va fi anulata din orarul de vara , persoana a insistat si am realizat tranzactia. La ora 11,30 , zborurile au disparut de pe booking engine incepand cu 25 martie .

De aici , discutii cu prieteni , pe forumuri . AM INDRAZNIT sa postez pe wall-ul TAROM de pe facebook informatia respectiva. Limbajul a fost unul decent , remarcand doar ca „acolo la Otopeni cineva cred ca gandeste cu o parte a corpului folosita pentru sezut” . Postarea pe wall a generat destule comentarii , fara ca cineva sa sara calul.

Ei bine , bineinteles ca in spiritul transparentei si al apropierii de client , postarea de pe wall A DISPARUT in aceasta dimineata. Pentru ca postarea mea a generat alte doua postari ale unor useri legate atat de cursa amintita cat si de SBZ-MUC-SBZ , „TAROM” raspunde azi (in engleza si romana, avand in vedere ca erau doua intrebari diferite de la doi useri diferiti) ca : „…..we will come back by the next week with the news for the summer schedule 2012, which we will announce on our facebook page as well. Thank you for your understanding….” Sa reamintesc ca suntem azi , 8 martie 2012 si ca „summer schedule 2012” incepe pe 25 martie ? Cat de „customer oriented” este aceasta atitudine ? Ma asteptam sa spuna ca vor anunta „noutatile” in seara de 24 martie ! O sa pun si aici intrebarea din postul de pe wall-ul TAROM : Sa rad? Sa plang?

Intre timp am postat scurt , intreband de ce a fost stearsa postarea de ieri . Raspunsul a fost ….il ghiciti? Si aceasta postare a fost stearsa ! Ce tare !!!!! „Ochiul si timpanul” e vigilent ! Asta pentru cineva care traia cu iluzia ca si-a dat obstescul sfarsit .

Eu am luat o decizie : atata timp cat asemenea atitudini , incompatibile cu secolul XXI si cu anul 2012 vor continua , ii anunt cu onoare pe oficialii TAROM ca de acum inainte nu doar ca nu le voi mai folosi serviciile , dar voi fi mult mai atent cu miscarile viitoare si le voi analiza mult mai amanuntit , lasand la o parte un anume subiectivism legat de calitatea de „flag-carrier”. TREBUIE sa invete (desi am dubii ca unii au capacitatea asta) ca transparenta nu e un concept gol , ca doar folosirea Facebook-ului nu le da un aer mai european daca nu e insotita de atitudinea corespunzatoare .

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Transparenta „marca” TAROM

  1. petrudimoff zice:

    Am urmarit tot ce ti s-a intamplat. Eu nici nu ma asteptam sa fie altfel. Dar totusi speram sa primesti un feedback pozitiv. Mai este mult pana cand vor deveni pro client !

  2. Liviu zice:

    Chiar ma miram unde a disparut postarea de ieri de pe wall… Nu vroiam sa cred ca a fost stearsa, dar s-ar parea ca asa s-a intamplat :).
    Presupun ca nu se asteptau la o asemenea „revolta” si au fost putin luati prin surprindere, dar nu cred ca isi vor schimba parerea si deciziile luate, vor ramane.

  3. monica zice:

    mwell,reactia RO era previzibila,pe mine nu ma surprinde deloc!in rest,atata timp cat acolo ‘sus’ nu se va schimba nimic,va fi din ce in ce mai bine…pt altii

Lasă un comentariu